Teller

vrijdag 17 september 2010

Been there, done that : River Island @ Antwerpen




Ik ben een trouwe Cosmopolitan-lezeres ( en Cosmogirl, natuurlijk) en elke keer als ik een leuk jurkje spotte en naar de informatie keek, las ik  : River Island. River Island? Ik ken River Woods maar niet het eiland? Hoe meer ik door de fashion-pagina's bladerde, hoe meer de naam tevoorschijn kwam. Ik werd gefrustreerd. Welk merk is dit en wààr kan ik het vinden?! Ik besloot 't te googelen en kwam tot de conclusie dat het merk alleen winkels had in Nederland. Bummer.

Tot ik op een woensdagmiddag over de Meir wandelde en merkte dat er naast de Zara iets onder constructie was. Toen ik dichterbij kwam zag ik in grote letters : RIVER ISLAND. Ik kon wel in de lucht springen van blijdschap en liep er naartoe. Ik keek door een opening in de muur naar binnen en zag enkele mannen in overalls druk aan het werk. Het zag er al mooi uit maar dat gaat làng duren.

Maar een week later bleek hij geopend te zijn! Ik haastte me er naartoe met een vriendin. Natuurlijk was het enorm druk binnen. Maar niet alleen qua klanten was het een drukke winkel. Ook de decoratie én de kleuren waren opvallend. Ik spotte meteen een korset-jurk die me een beetje te opzichtig was en een luipaardjurk. Daarna wurmde ik me helemaal naar achteren. Een opvallende T-shirt met de namen van topontwerpers trok m'n aandacht en ook de accessoires waren interessant en speciaal. Hoewel ik niet lang kon blijven rondkijken ( er was ook nog een 2e verdieping!) wegens treinuren, leek het me een geweldige winkel en ga ik zeker eens m'n tijd nemen om 'm helemaal uit te pluizen.


River Island, Meir 56 , Antwerpen
Ik kan Antwerpen ook ten zéérste aanraden voor een dagje shoppen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten