Teller

maandag 20 september 2010

Gezien,gepast en gekocht @ H&M

Shame on me. Ik heb laatst in de H&M ( Antwerpen) 100 euro gespendeerd! Ik was niet eens van plan om te gaan shoppen maar ik kan nu eenmaal geen H&M voorbijlopen zonder een kijkje te gaan nemen. En de nieuwe collectie was net binnen dus dat moest ik gaan bekijken! Ik vind het een geweldige herfstcollectie, origineel en mooi! Voor diegenen die 'm nog niet gezien hebben , is het misschien handig dat ik enkele stukken overloop die ik gezien, gepast en eventueel gekocht heb.


Het military-truitje ( GEPAST)

H&m.nl
Verkrijgbaar in kaki, bruin en poederroze. Ik heb een small gepast, wat normaal altijd mijn maat is maar het leek te groot voor mij. Eerst dacht ik dat het onderaan wat wijder moest zijn maar aan m'n armen en schouders was het ook te los. Dus ik raad aan dat je deze in een maatje kleiner koopt dan wat je normaal hebt.

19,95 euro



Het truitje met de pofmouwen en de bloemenprint ( GEKOCHT)


H&m. nl
 Het truitje met de pofmouwtjes heeft iedere H&M-liefhebber wel in z'n kast hangen. Ik had er al 2. Deze print vond ik heel mooi omwille van de kleuren. Welke maat je moet kiezen, hangt af van de manier waarop jij je kleding draagt. Als je het liefst ietsjes strakker hebt, koop dan een maat kleiner. Heb je graag nog een beetje meer ruimte in dit topje, koop dan de maat die je altijd koopt. Ik heb zowel XS als S en persoonlijk draag ik liever de S want de XS voelt ietsjes te strak aan.


7,95 euro


De lammy-jas (GEZIEN)


H&m.nl
Deze lammy-jas heb ik alleen even bekeken. De kleuren zijn net hetzelfde als op de site alleen had ik de indruk dat hij wel heel ruim zit waarschijnlijk omdat je in de herfst er een dikkere trui onder draagt. Pas hem dus ook met een dikkere trui en koop zeker geen maat te klein . Persoonlijk heb ik liever een duurdere winterjas zodat hij lang meegaat dus heb ik deze maar niet gepast.

29,95 euro ( goede prijs)



Dun truitje met de knoopjes ( GEKOCHT)

H&M.nl
Dit truitje is verkrijgbaar in kaki, poederbeige, taupe, wit en marine. Ik vind persoonlijk dat dit truitje wat strakker mag. De small was weer veel te groot voor me dus kocht ik een extra small. Als je 'm graag losser draagt, neem dan je eigen maat.

9,95 euro


Het jeansjurkje ( GEZIEN)

H&M.nl
Dit jurkje vond ik echt prachtig! Maar ik vind het niet echt 'herfst'. Zoiets zou erg leuk geweest zijn voor de zomer maar ik zou niet weten hoe ik het moet dragen. Ik draag liever laagjes dan lange mouwen. Ik vind 'm heel mooi maar hij zou maar in m'n kast hangen.


34,95 euro



Hopelijk kunnen deze tips je helpen om geen miskopen te doen!!

2 opmerkingen:

  1. Hoi! Ik zag je bij girlscene staan op fashion forum. Erg leuke blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat jeansjurkje vind ik zo mooi! Ik zou hem prachtig vinden met een warme cardigan (zwart/donkerbruin tot beige/heel donker grijs of heel donkerblauw) en dan met panty's en mooie hoge hakken (:

    BeantwoordenVerwijderen