Teller

donderdag 2 september 2010

H&M : must-haves/finds!

Dit weekend is het weer zover! Ik ga shoppen in Antwerpen. Zoals altijd doe ik eerst wat research in de online H&M shop. De Nederlandse, welteverstaan want Belgiƫ heeft er namelijk nog geen -bummer-.
Hier zijn m'n must-haves & (hopelijk) finds! :



- Het gesteepte singlet : basic die wel iedereen in z'n kast moet hebben en die ik dus nog niet in mijn kast heb. Blijkbaar zijn ze altijd net uitverkocht als ik de H&m binnenwandel.  4,95 euro

-De grijze nauwsluitende jurk ( ook verkrijgbaar in zwart) met de kanten mouwen : de pasvorm van de H&m-stretchjurken is perfect, hij benadrukt en flatteert je lichaam.   14, 95 euro

- De Rolling Stones oversized sweater : ben al jaren fan van de Stones dus deze trui is perfect voor mij! De schouder een beetje laten afhangen...Leuke skinny & laarsjes : geweldig!     14,95 euro   

- De petroleumblauwe stretchjurk met de vleermuismouwen ( ook verkrijgbaar in zwart & grijs) : de mouwen zijn prachtig!        29,95 euro

- De camel over-the-knee-boots (ook verkrijgbaar in zwart & lichtgrijs)! Deze laarzen, maakt niet uit van welk merk zijn dit najaar een must-have! Ik draag al een jaar over-the-knee boots en ik vind ze geweldig. Ze zijn origineel en sexy. Kijk wel uit voor de ordinaire versies, we willen niet het stripper-effect.   39,95 euro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten