Teller

vrijdag 17 september 2010

Ik hou van vragenlijstjes!

4 dingen in je handtas:- Telefoon
-Portemonnee
-Compact poeder
-Papieren zakdoekjes
 
 
4 dingen in je bureau laden:
- Pennen
-(Teken)papier
-Potloden
-Rare prulletjes die er al eeuwen liggen
 
4 favorieten dingen in je slaapkamer:
-M'n hemelbed
-M'n bureau met de foto's
- M'n tv en stereo-installatie
-M'n raam
 
4 dingen die je op dit moment erg leuk vind:
-Mode
-Op stap gaan met vrienden
-M'n vriendinnen
-Hij
 
4 dingen die je niet van mij weet:
- Ik ben enorm goed in stemmetjes imiteren
-Ik teken, schilder en schrijf
-Ik ben gek op augurken met ketchup
-Ik luister stiekem graag naar George Michael
 
4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd kan krijgen:
 
- Blood is on the dancefloor - Michael Jackson
-Hot 'n fun - N.E.R.D. Ft. Nelly Furtado
-Never again - Kelly Clarkson
-Het liedje uit Doornroosje...Kan er geen titel op plakken!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen