Teller

woensdag 1 september 2010

Midnight bezoekje aan models.com

01 u 00 : weer kon ik niet slapen en zwerfde ik rond op 't internet. Ik bladerde tegelijkertijd door Elle ( september editie) en kwam meerdere keren de site http://www.models.com/ tegen. Ik las dat je er een ranking kon vinden van alle modellen. Op nummer 1 in de top 50 'female models' staat natuurlijk Lara Stone, de Nederlandse schone die momenteel een statement maakt met haar 'vrouwelijkere vormen'. De Russische Natasha Poly bezet nummer 2. Tijdens het bekijken van de top 50, leer ik ook nieuwe modellen kennen met énorm veel potentieel! Dit is mijn top 5 vrouwelijke modellen...

5. Rachel Rutt ( geen ranking)

Afkomstig uit Hong Kong, heeft nog geen grote namen binnengehaald maar is een veelbelovende nieuwkomer. Zij is mijn nummer 5 omdat ze een tijdloze Zuiderse look heeft en een prachtig &
speciaal gelaat heeft.


4. Emily Didonato ( # 24)

Een Amerikaanse die al een contract met Maybelline heeft binnengesleept en momenteel het gezicht is van Acqua di Goia, het nieuwe parfum van Giorgio Armani. Emily is mijn nummer 4 omwille van de ogen, die ook extra worden benadrukt in Giorgio's campagnefoto's.


3. Barbara Palvin ( # 48)


Afkomstig uit Hongarije, heeft al geposeerd  & gelopen voor Miu Miu, Prada, Louis Vuitton & Giles. Zij is mijn nummer 3 omdat zij ondanks het speciale gezicht , een klassieke schoonheid is.


2. Lara Stone ( # 1)


Afkomstig uit Nederland. Ze heeft shows gelopen voor Louis Vuitton, Chanel, Lanvin, Miu Miu, Fendi, MaxMara, Pollini, Prada, Anna Sui, Marc Jacobs, Michael Kors, Stella McCartney, Zac Posen, Balmain, Celine, Hermès, Jean Paul Gaultier, Dolce & Gabbana, Givenchy, Karl Lagerfeld, Missoni, Emanuel Ungaro en Victoria's Secret. Zij is mijn nummer 2 omdat ze niet alleen één van de uniekste modellen is die ik ooit heb gezien maar ook omdat ze een inspiratie is. Lara heeft namelijk wat meer heup & borst dan het gemiddelde model en ze is niet bang om haar lichaam te showen aan de hele wereld!



1. Lindsey Wixson ( # 19)

Van een dollface gesproken, Lindsey is afkomstig uit de VN en heeft al model gestaan voor Prada. Ze is momenteel te bezichtigen in de nieuwste campagne van John Galliano, aan de zijde van Ash Stymest. Wat mij zo aansprak aan Lindsey is haar poppengezichtje. Haar lippen vallen meteen op en ik ben er bijna zeker van dat zij het nog ver zal schoppen omwille van haar uniek uiterlijk.


Wat is jullie top 5?

1 opmerking:

  1. Hey!
    Ik ken je van het girlscene forum, van je geweldig verslavende verhaal.
    En ik ga je blog ook volgen, hij is echt heel leuk!
    Rachel is echt heel mooi =)

    BeantwoordenVerwijderen