Teller

maandag 20 september 2010

Mijn favoriete outfits van celebs!

Af en toe zoek ik wel eens wat stijl-inspiratie via Google! Ik typ een beroemde naam in het vakje + outfit & voilà :  een hele reeks foto's van stijlvolle streetstyle-outfits, prachtige jurken op de rode loper en sexy podiumoutfits. Na ja, of het stijlvol, prachtig en sexy is hangt wel af van de naam die je intypt!
Dit zijn mijn persoonlijke favorieten na een uurtje stijl-googelen!


Beyoncé

Als je Beyonce googelt, krijg je een hele reeks bijzondere galajurken en natuurlijk haar legendarische wespentaille te zien maar veel 'streetstyle'-foto's vind je niet. Hoewel Beyonce een geweldig gevoel voor stijl heeft. Of ze nu op het punt staat om op een vliegtuig te stappen of gaat winkelen met haar man, ze ziet er altijd goed uit.  Dit is mijn persoonlijke favoriet : een skinny jeans, killerpumps, een simpel hemdje en o-zo-leuke bretellen die mooi matchen met haar vestje.


Hillary Duff

Hillary draagt hier één van m'n favoriete kledingstukken : de taillebroek met 'flares' en toont hoe je 'm het beste combineert. Een tailleriem en een simpel topje is all you need omdat de broek al zo opvallend is. Love it!



Kourtney Kardashian




Ik ben een trouwe kijker van 'Keeping up with the Kardashians' en 'Khloe and Kourtney take miami' op E! en ben zeker een enorme fan van Kourtney's stijl. Kourtney is redelijk klein ( ongeveer 1m 54) dus het grootste deel van de dag draagt ze hele hoge pumps! Persoonlijk zie ik haar het liefst in één van haar jumpsuits zoals dit zwarte model met de opvallende bovenkant. Wat me opvalt is dat Kourtney altijd haar taille extra accentueert, ze heeft dan ook een perfect zandloperfiguur ( maar niet van nature) ...



Christina Aguilera


Ik ben gek op retro dus deze podium-outfit van Christina vind ik al helemaal geweldig! De taillebroek is daar weer maar deze keer afgewerkt met gouden knoopjes en een gouden naad die de broek iets extra geeft. Voor de military look kan je dit best combineren met wit en dat heeft zij wel begrepen! Alleen vind ik het topje iets te 'open' maar voor een podiumoutfit mag het wel wat uitdagender zijn.


Blake Lively


De enige galajurk die ik wil bespreken is deze! Blake droeg 'm op de Emmy awards en WAW! Rood staat Blake geweldig en ze komt zeker weg met die diepe insnijding.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie outfits, ik vind christina aguilera en blake lively er het mooist uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice blog :)

    xx. http://livingafashionablelife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke outfits, vooral die rode galajurk!

    BeantwoordenVerwijderen