Teller

vrijdag 17 september 2010

Top 5 : mooiste & leukste parfum-campagnes

Om hun parfum aan te prijzen , gooien de grote merken alles in de strijd : reclamespots, billboards, posters,...Een goede campagne bepaalt of het parfum slaagt of faalt. Dit is mijn top 5 mooiste en leukste campagnes!


5.  Coco Chanel mademoisselle met Keira Knightly


Ik vind dit een geslaagde campagne omdat Keira in tegenstelling tot haar voorganger Kate Moss, perfect
bij het merk past omdat haar look een mooi voorbeeld is van klassieke schoonheid.


4. Aqua di Gioia ( Giorgio Armani) met Emily Didonato



Het opmerkelijkste aan deze campagne vond ik het model, die qua uiterlijk perfect bij dit parfum en de sfeer ervan past. Haar ogen zijn betoverend!


3. Boss orange met Sienna Miller



Het reclamefilmpje :
http://www.youtube.com/watch?v=h9L_qgNO-LY

En dan heb ik het vooral over de tv-spot! Boss Orange is een speels parfum en  Sienna Miller is een uitstekende keuze voor een 'bubbly' filmpje. Ook het liedje van the Beatles zorgt ervoor dat deze reclame je bijblijft! Baby, you can drive my car...



2. Classique door Jean-Paul Gaultier , Male et Madame

Dit parfum is -de naam zegt het al- een echte klassieker. De campagne is daarom ook erg elegant met een tikkeltje erotiek. Ik vind het zeeman-thema erg leuk en ook de manier waarop hij speelt met contrasten ( de donkere man en de vrouw met de melkwitte huid) is prachtig!


1. J'adore, Dior met Charlize Theron


Filmpje :
http://www.youtube.com/watch?v=ezWJ_B7LxbY

Vooral omwille van het filmpje en de hoofdrolspeelster is dit altijd al m'n favoriete campagne geweest. Het parfum draait al een tijdje mee in de modewereld en is nog steeds populair. Eerder was Gwyneth Paltrow het gezicht van J'adore maar persoonlijk vind ik Charlize Theron beter bij 't parfum passen.





Welke reclamecampagne is jou 't meest bijgebleven?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen