Teller

zondag 31 oktober 2010

Een èchte aanrader!

Je bent de reclame vast al beu. In de magazines, op billboards, in de winkels...Ik heb het over 'Levi's curve ID'. Ik was eerst een beetje cynisch over het idee. Dus mijn kont wordt nu in hokjes geplaatst?  Ik bekeek de soorten : slight curve, demi curve & bold curve. Mmmm...Dus....Geen kont, volle kont, dikke kont?
Ik heb geen consulent ( enkel een spiegel) nodig om te weten dat ik een bold curve ben, hoor.

Het werd tijd voor een nieuwe jeans of 2 en ik bekeek m'n opties. Wordt het een Diesel, een Replay of...Zou ik toch Levi's eens proberen? Ik stapte de winkel in en bekeek de paspoppen. Paspop zonder kont, paspop met volle kont, paspop met dikke kont...? Ik snapte er niets van tot de consulent naast me stond. Hij begroette me, vroeg me of ik 't eens wou proberen en bekeek me van top tot teen. Na z'n bodyscan , vroeg hij m'n maat. '27.'

Hij kwam terug met een slight curve en ik keek 'm verbaasd aan. Dan wees ik naar m'n kont.
'Zeker weten?' vroeg ik.
'We beginnen met een slight.'
Blijkbaar had dit niets te maken met de grootte van m'n billen. In het pashokje kreeg ik de broek over m'n billen maar de knoop wou niet dicht! Hoe kan dat nou? Ik heb altijd een 27 gehad?! Had ik gisteren maar niet zo overdreven met die chips...Blozend van schaamte stak ik m'n hoofd tussen het gordijn.
'Ik krijg 'm niet dicht...'
De man knikte en kwam een minuut later aanhollen met een ander paar jeans.
'Dit is een demi curve, het is wel een 26.'
'Hoe kan ik ooit een 26 dichtknopen als ik al bijna uit een 27 scheur?!'
'Probeer nou maar.'
Ik werd al een beetje chagrijnig maar het mirakel gebeurde : ik kreeg het ding over m'n billen èn de knoop ging met gemak dicht. Ik was stòmverbaasd.
'Hij past!' riep ik en huppelde het pashokje uit.
De man keek me goedkeurend aan.
'Je kont ziet er echt fantastisch uit in deze jeans.'
'I know!'

En zo liep ik even later de winkel uit met een lichte èn donkere demi curve die nu mijn favoriete jeans zijn. Dus probeer 't ook! Doe de test op de Levi's site : Klik hier! en kijk welke curve jou wordt aangeraden. Stap dan met je resultaat naar één van de Levi's-locatie en vind jouw perfecte jeans!




-Deze blogger is niet omgekocht door Levi's maar is gewoon zo verliefd geworden op haar kont door deze jeans dat ze andere meiden 't ook gunt-

2 opmerkingen:

  1. Mmm ik wil ook al heel lang een Levi jeans, nu ik dit heb gelezen wil ik hem nóg meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe leuk geschreven! Super! :)

    http://livelaugh-andlove.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen