Teller

vrijdag 1 oktober 2010

Must-have van de maand!

Laatst tijdens een tussenuurtje besloot ik eens te gaan 'snuffelen' in de Zara. En daar zag ik mijn must-have van de maand! Jammer genoeg was ie er niet in mijn maat. Het meisje naast me had net de laatste S weggekaapt (hoewel ze duidelijk een large nodig had, bummer). Ach ja, maandag nog maar eens gaan kijken! Hier is ie dan : de ponte di Roma knit skirt voor 16,95 euro! Verkrijgbaar in zwart, cognac en kaki-bruin!

Zara.com : cognac


Zara.com : zwart

Zara.com : kaki-bruin
Mijn favoriet is de cognac-kleur! Ik zou 'm combineren met zwarte kniekousen& een zwart truitje en 'm als taillerokje dragen. De meesten zullen nu denken aan het 5 euro-rokje van de H&M omdat je dit rokje ook heel makkelijk te combineren is maar de stof is wel degelijk dikker en duidelijk beter materiaal dus 16,95 euro vind ik best een goede prijs . Wat vinden jullie van het 'ponte di Roma knit'-rokje? En hoe zouden jullie 'm combineren?

4 opmerkingen:

  1. Geweldige rokjes, ik hou echt van de zara!
    Leuke blog...
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, heel mooi! Ik vind cognac ook het mooist, al is kaki ook very nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. had ze al zien hangen, maar vond het teveel voor die prijs XD

    BeantwoordenVerwijderen