Teller

donderdag 4 november 2010

De nieuwe Lanvin-collectie voor H&M



Eindelijk! De Lanvin-collectie voor H&M ligt bijna in de winkels. De ene zit vol spanning te wachten, de andere keurde de collectie meteen af. Tot welke groep behoor jij? Voor we verdergaan..
 Check it out op H&m.nl :
Klik hier!

OF

Bekijk het promofilmpje :
Klik hier!

OF lees het artikel op 't geweldige girlscene.nl

Klik hier!

Zo, nu weet je waar we op wachten. En mijn mening? Eerlijk? Ik ben teleurgesteld....Ik vind de collectie duur en de ontwerpen zijn geweldig op papier maar ik zie mezelf er overdag niet meer rondlopen, zelfs bij 't uitgaan is het al een hele uitdaging...Maar al bij al, lijken sommige items me wel interessant. Aangezien ik nu geen foto's kan posten ( die staan op de girlscene site, ik kan er alleen naar verwijzen want de foto's van de collectie zijn best exclusief en ik wil geen problemen krijgen!), beschrijf ik even m'n favoriete items.

De rokjes ( 1e vak, 2e rij op girlscene) die wel lijken opgeknoopt aan de zijkant, zijn èrg leuk. Het maakt je outfit speciaal maar het is niet over the top.

De glanzende jurkjes met de vleermuismouwen ( 2e vak, 2e rij op girlscene.nl) zijn prachtig. Het ontwerp zelf hebben we al gezien bij andere H&M-collecties maar de stof maakt het geheel speciaal. Toch zou ik er met groot verdriet 149 euro voor neertellen...

De trenchcoats met het speciale lijnenprintje ( 2e vak, 3e rij) zijn prachtig! Klassiek maar toch opvallend, that's the way I like it.

Het zwarte ( of gele) one-shoulder-jurkje ( 2e vak, 1ste rij)  met de ruches  is erg opzichtig maar die durf ik wel aan! Prachtig ontwerp...Toch, nogmaals. Die prijs heb ik er niet voor over...

De accessoires vind ik best mooi, ook de schoenen. Maar ik vraag me af of het kittenheels zijn...Dat zou voor mij een énorme turn-off zijn.  Ook de kettingen, riemen,... zijn best leuk maar of ik 19,95 euro ga betalen voor een simpele bloemetjesbroche?

Maar ja, smaken verschillen! Dus ik vraag me af wat jullie ervan vinden...En hebben jullie er het geld voor over?

1 opmerking:

  1. Ik vond het zelf ook niet zo leuk.
    Sommmige dingen waren wel een beetje leuk, maar die prijs zou ik er niet voor betalen.

    Ik vraag me eigenlijk wat af. Hebben die kleren uiteindelijk dezelfde kwaliteit als de H&M? Worden die dan ook niet in dezelfde fabriek gemaakt?
    Ik vind de kwaliteit van de H&M soms een beetje bagger...

    Liefs, Fleur

    BeantwoordenVerwijderen