Teller

zondag 7 november 2010

Getest!

Remember die herfstoutfit die ik samenstelde een week geleden?  Zij die het zich niet meer herinneren, scroll even naar beneden...Ik wacht...Oké terug up to date? Wel, deze trui :

heb ik uitgeprobeerd! Hij zag er erg mooi uit, mooi kleurtje, lekker warm...Maar ik heb 'm niet gekocht. Waarom niet? Pluisalarm. Nou had ik een zwart T-shirtje aan, ik paste de trui, keek tevreden in de spiegel, deed 'm uit. En ik leek wel dat stofmonster uit de Swiffer-reclame. Pluisjes everywhere! Kortom, geen aanrader.

3 opmerkingen:

  1. Die wilde ik ook kopen!
    35 euro toch? Of was het nu 40...
    Kheb alleen een probleem, ik transpireer super veel.. Dus zo'n trui zit er niet in (al wil ik hem wel)... Jammer dat hij zo pluist!

    Oh ja, een tip: bij de kinder afdeling hebben ze net zo'n trui (tot/met maat 176) voor 25 euro.. Misschien past die ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, dat haat ik zo he als alles onder de pluisjes komt.. echt vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen